- Holtex-Energoserwis realizuje zamówienia szybko i profesjonalnie na terenie całego kraju jak również poza jego granicami.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wysyłamy towar pod wskazany adres sprawdzoną i rzetelną firmą kurierską, bądź realizujemy większe zamówienia własnym transportem. Materiały uszczelniające są odpowiednio zapakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem podczas przewozu. Płyty uszczelkarskie pakujemy w specjalne tuby, by zmniejszyć do minimum ryzyko uszkodzenia. Sposób odbioru oraz koszty transportu uzgadniane są indywidualnie podczas składania zamówienia.
Partnerzy wysyłkowi - śledzenie przesyłek po kliknięciu w poszczególne logotypy:
Sposoby odbioru:
- odbiór osobisty
- wysyłka kurierska - paczka do 31,5 kg
- wysyłka kurierska - gabarytowa do 50 kg
- wysyłka kurierska na palecie
- dostawa transportem HOLTEX
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA PRZESYŁKI PODCZAS TRANSPORTU
Dokładamy wszelkich starań by jak najlepiej i najstaranniej przygotować przesyłki dla Państwa. Jednak pomimo tych działań zdarzają się uszkodzenia przesyłek podczas transportu. W takiej sytuacji ważne jest by w odpowiednim czasie zareagować i sporządzić protokół szkody - zazwyczaj jest to odpowiedzialność przewoźnika za nienależyte wykonanie zlecenia.
W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol
Protokół należy sporządzić w momencie dostawy przy stwierdzeniu uszkodzenia paczki bądź towaru, najlepiej w obecności kuriera i nie później niż w ciągu pół godziny od dostawy.
Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.
Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację, przesyłając ją na adres o.pronczuk@holtex.pl, dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.